Irodaköltöztetés 7 lépésben

A Happy Trans egyik vezető szakterülete az irodaköltöztetés nonstop.Közel 20 éve Budapesten és vidéken egyaránt.
Az irodai költöztetés nem könnyű feladat. Különösen, ha nehéz felszereléseket kell költöztetni. Fénymásolókat, széfet,pultot, számítógépeket. Ebben a cikkben rálátásuk lesz az új irodába költözés előkészítésének egyszerű módjairól.
Hozzon létre részletesen egy szállítási tervet az irodaköltöztetésről
- Készítsen tervet a költözésről. Beleértve a felelős személyeket
- Milyen munkát kell elvégezniük (például informatika). Ha nehéznek találja a feladatot, vagy nincs csapata a terv elvégzéséhez, megkérheti a Happy Trans munkatársait, hogy tervezze meg az Ön számára az irodaköltöztetés lépéseit.
- Tájékoztassa az átadási tervet a szállítóval,és a partnereivel.
- Befolyásolja-e az átköltözés üzleti partnereket, ügyfeleket? A Happy Trans munkatársai igyekeznek irodáját átköltöztetni munka kiesés nélkül.
- Győződjön meg róla, hogy tudják-e az új iroda kapcsolattartó email,és telefonszámot.
- Lépjen kapcsolatba az épületkezeléssel felelős személyekkel. Ezalatt azt értjük,hogy ha vannak nehéz berendezési eszközök,használható-e a teherlift.
- Tárgyak címkézése. Az összes irodai eszköz címkézése nagyon fontos, hogy ne vesszen el az osztályok között. Színkódolási rendszerrel megkönnyítheti a felcímkézést.
- Törékeny tárgyakhoz készítsen buborékfóliát vagy speciális fa dobozokat.
Irodaköltöztetés folyamata,ahogy mi csináljuk!

- Milyen felszereléseket, iratokat és bútorokat kell áthelyezni?
- Helyszíni felmérés és megbeszélés.( Felmérjük hogy mekkora teherautóra van szükség az iroda költöztetéshez, vannak-e nehéz tárgyak, amik speciális rakodást igényelnek az irodaköltöztetés előtt. Tájékozódjunk az elvárásokról, a megvalósítási lehetőségekről. Parkolási és lifthasználati lehetőségek ismeretében megkeressük az optimális megoldást, meghatározzuk a szükséges fuvareszközök mennyiségét és méretét, a szakemberek létszámát.)
- Tervrajz az iroda helységekről.
- Az irodaköltöztetés időpontja?(Irodaköltöztetésnél fontos szempont,hogy az irodabérlők kerülik a törthónapot, arra törekszenek, hogy elsejétől kezdjenek az új helyen. Maximum 2 nap alatt át kell mozgatni az irodát. Hétvégékre kell szorítkozni,szünnap nélkül.)
- Egyszerűsítés, takarékosság ahol csak lehet (és ahol nem lehetséges, ott is …)
- Címek!(Parkolási és lifthasználati lehetőségek ismeretében megkeressük az optimális megoldást, meghatározzuk a szükséges fuvareszközök mennyiségét és méretét, a szakemberek létszámát.)
- Iroda költöztetést megelőzően,ha igény van rá, csomagolás, bútorok, irodai infrastruktúra szétszerelése.
- Árajánlat elkészítése. 20 éves tapasztalatunk alapján első lépés, a szemrevételezés és megbeszélés, amelynek során tisztázható minden lényeges körülmény.
Használja ki a személyzeti erőforrásokat irodaköltöztetéshez

- Munkatársainak nagy hasznát veheti egy iroda költöztetése során.
- Célszerű olyan személyt megjelölni, aki a mozgás mindkét végén koordinálódik a szállítóval, és biztosítja, hogy a költöztetés zökkenőmentesen menjen.
- Ezenkívül megbízhatja alkalmazottait fájlok, és irodai felszerelések összecsomagolásával, amelyekre csak a költözés befejezése után lesz szükség.
Régi berendezések és bútorok kezelése irodaköltöztetés után

Számos oka lehet annak, hogy a régi berendezési tárgyak már nem kellenek az új helyre.
A Happy Trans segít Önnek levenni a válláról a terhet. Megunt bútorait,berendezési tárgyait lomtalanítjuk,és elvisszük legális lerakóhelyre.
- A bútorok rossz állapotban vannak
- A berendezések elavultak
- Nem illik az új irodahelyiségbe
Néhány tipp,hogy mit csináljunk velünk.
- Adja el egy másik cégnek.
- Adományozza el .
Éjszakai irodaköltöztetés

Budapest és vonzáskörzetében a nap legnagyobb részében dugókra kell számítani. Mindez az iroda költözést nagyon meg tudja nehezíteni.
Van, hogy az utazás több órát is igénybe vesz,mire kijutunk a fővárosból. Az éjszakai költözködéskor nem áll fenn ez a probléma, így sokkal gyorsabb lehet a költözés, a szállítás, mint nappal természetesen a sebességkorlátot minden esetben be kell tartani.
Ha éjszakai munkavégzésről van szó a Happy Trans szolgáltató, kipihent kollégákkal végezteti el az éjszakai irodaköltöztetést.
Irodaköltöztetés áraink:
Az irodaköltöztetés árát néhány tényező határozza meg:
- Az iroda mérete,helységek,és berendezések darabszáma, és súlya.
- Az áru típusa
- Az akadályok, amelyeken át kell esniük – például lépcsőn történő szállítás.
- A Budapesten kívül történő áruszállítás.

- Speciális irodaköltöztetés ?
- Sürgős irodaköltöztetés?
- Különleges kérése van?
- Iroda mérettel van probéma?
- Árajánlatot szeretne?
Kérdése van irodaköltöztetéssel kapcsolatosan, vagy csak tanácsra van szüksége?
Írd meg a kérdéseit, az űrlapon keresztül, és minden kötelezettség nélkül segítünk Önnek!Árajánlatát 3 órán belül elkészítjük!
Amennyiben az irodája kicsi,és várhatóan egy-két órán belül végzünk, vagy az irodaköltöztetés elvégzése sürgős, ajánljuk Önnek óradíjas rendszerünket.
Teherautó sofőr+1 rakodó= 8.500.- Ft / óra
Teherautó sofőr +2 rakodó= 11500.-Ft / óra
Minimum számlázási idő két munkaóra.
Tekintse meg videónkat egy iroda költöztetés munkánkról!
Egy kis olvasnivalót ajánlunk figyelmébe!
https://jogaszvilag.hu/cegvilag/jo-ejszakat-az-ejszakai-munka-szabalyai/