Blog

Irodaköltöztetés Budapesten.Minőség,és biztonság.

Irodaköltöztetés 7 lépésben

Irodaköltöztetés
Irodaköltöztetés

A Happy Trans egyik vezető szakterülete az irodaköltöztetés nonstop.Közel 20 éve Budapesten és vidéken egyaránt.

Az irodai költöztetés nem könnyű feladat. Különösen, ha nehéz felszereléseket kell költöztetni. Fénymásolókat, széfet,pultot, számítógépeket. Ebben a cikkben rálátásuk lesz az új irodába költözés előkészítésének egyszerű módjairól.

Hozzon létre részletesen egy szállítási tervet az irodaköltöztetésről

  • Készítsen tervet a költözésről. Beleértve a felelős személyeket
  • Milyen munkát kell elvégezniük (például informatika). Ha nehéznek találja a feladatot, vagy nincs csapata a terv elvégzéséhez, megkérheti a Happy Trans munkatársait, hogy tervezze meg az Ön számára az irodaköltöztetés lépéseit.
  • Tájékoztassa az átadási tervet a szállítóval,és a partnereivel.
  • Befolyásolja-e az átköltözés üzleti partnereket, ügyfeleket? A Happy Trans munkatársai igyekeznek irodáját átköltöztetni munka kiesés nélkül.
  •  Győződjön meg róla, hogy tudják-e az új iroda kapcsolattartó email,és telefonszámot.
  • Lépjen kapcsolatba az épületkezeléssel felelős személyekkel. Ezalatt azt értjük,hogy ha vannak nehéz berendezési eszközök,használható-e a teherlift.
  • Tárgyak címkézése. Az összes irodai eszköz címkézése nagyon fontos, hogy ne vesszen el az osztályok között. Színkódolási rendszerrel megkönnyítheti a felcímkézést.
  • Törékeny tárgyakhoz készítsen buborékfóliát vagy speciális fa dobozokat.

Irodaköltöztetés folyamata,ahogy mi csináljuk!

Irodaköltöztetés
  • Milyen felszereléseket, iratokat és bútorokat kell áthelyezni?
  • Helyszíni felmérés és megbeszélés.( Felmérjük hogy mekkora teherautóra van szükség az iroda költöztetéshez, vannak-e nehéz tárgyak, amik speciális rakodást igényelnek az irodaköltöztetés előtt. Tájékozódjunk az elvárásokról, a megvalósítási lehetőségekről. Parkolási és lifthasználati lehetőségek ismeretében megkeressük az optimális megoldást, meghatározzuk a szükséges fuvareszközök mennyiségét és méretét, a szakemberek létszámát.)
  • Tervrajz az iroda helységekről.
  • Az irodaköltöztetés időpontja?(Irodaköltöztetésnél fontos szempont,hogy az irodabérlők kerülik a törthónapot, arra törekszenek, hogy elsejétől kezdjenek az új helyen. Maximum  2 nap alatt át kell mozgatni az irodát. Hétvégékre kell szorítkozni,szünnap nélkül.)
  • Egyszerűsítés, takarékosság ahol csak lehet (és ahol nem lehetséges, ott is …)
  • Címek!(Parkolási és lifthasználati lehetőségek ismeretében megkeressük az optimális megoldást, meghatározzuk a szükséges fuvareszközök mennyiségét és méretét, a szakemberek létszámát.)
  • Iroda költöztetést megelőzően,ha igény van rá, csomagolás, bútorok, irodai infrastruktúra szétszerelése.
  • Árajánlat elkészítése. 20 éves tapasztalatunk alapján első lépés, a szemrevételezés és megbeszélés, amelynek során tisztázható minden lényeges körülmény.

Használja ki a személyzeti erőforrásokat irodaköltöztetéshez

Személyzet irodaköltöztetéshez
Személyzet irodaköltöztetéshez
  • Munkatársainak nagy hasznát veheti egy iroda költöztetése során. 
  • Célszerű olyan személyt megjelölni, aki a mozgás mindkét végén koordinálódik a szállítóval, és biztosítja, hogy a költöztetés zökkenőmentesen menjen. 
  • Ezenkívül megbízhatja alkalmazottait fájlok, és irodai felszerelések összecsomagolásával, amelyekre csak a költözés befejezése után lesz szükség.

Régi berendezések és bútorok kezelése irodaköltöztetés után

Régi berendezések és bútorok kezelése irodaköltöztetés után
Régi berendezések és bútorok kezelése irodaköltöztetés után

Számos oka lehet annak, hogy a régi berendezési tárgyak már nem kellenek az új helyre.

A Happy Trans segít Önnek levenni a válláról a terhet. Megunt bútorait,berendezési tárgyait lomtalanítjuk,és elvisszük legális lerakóhelyre.

  • A bútorok rossz állapotban vannak
  • A berendezések elavultak
  • Nem illik az új irodahelyiségbe 

 Néhány tipp,hogy mit csináljunk velünk.

  • Adja el egy másik cégnek.
  • Adományozza el .

Éjszakai irodaköltöztetés

Éjszakai irodaköltöztetés
Éjszakai irodaköltöztetés

Budapest és vonzáskörzetében  a nap legnagyobb részében  dugókra kell számítani. Mindez az iroda költözést nagyon meg tudja nehezíteni.

Van, hogy az utazás több órát is igénybe vesz,mire kijutunk a fővárosból. Az éjszakai költözködéskor nem áll fenn ez a probléma, így sokkal gyorsabb lehet a költözés, a szállítás, mint nappal természetesen a sebességkorlátot minden esetben be kell tartani.

Ha éjszakai munkavégzésről van szó a Happy Trans szolgáltató, kipihent kollégákkal végezteti el az éjszakai irodaköltöztetést.

Irodaköltöztetés áraink:

Az irodaköltöztetés árát néhány tényező határozza meg:

  • Az iroda mérete,helységek,és berendezések darabszáma, és súlya.
  • Az áru típusa 
  • Az akadályok, amelyeken át kell esniük – például lépcsőn történő szállítás.
  • A Budapesten kívül történő áruszállítás.
Irodaköltöztetéssel foglalkozó tanácsadónk
Irodaköltöztetéssel foglalkozó tanácsadónk
  • Speciális irodaköltöztetés ?
  • Sürgős irodaköltöztetés?
  •  Különleges kérése van?
  • Iroda mérettel van probéma?
  • Árajánlatot szeretne?

Kérdése van irodaköltöztetéssel kapcsolatosan, vagy csak tanácsra van szüksége?

Írd meg a kérdéseit, az űrlapon keresztül, és minden kötelezettség nélkül segítünk Önnek!Árajánlatát 3 órán belül elkészítjük!

Amennyiben az irodája kicsi,és várhatóan egy-két órán belül végzünk, vagy az irodaköltöztetés elvégzése sürgős, ajánljuk Önnek óradíjas rendszerünket.

Teherautó sofőr+1 rakodó 8.500.- Ft / óra

Irodaköltöztetés három rakodóval Teherautó sofőr +2 rakodó 11500.-Ft / óra

Minimum számlázási idő két munkaóra.

Tekintse meg videónkat egy iroda költöztetés munkánkról!
Irodaköltöztetés
Egy kis olvasnivalót ajánlunk figyelmébe!

https://jogaszvilag.hu/cegvilag/jo-ejszakat-az-ejszakai-munka-szabalyai/

Irodaköltöztetés Budapesten.Minőség,és biztonság. bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva